I choose to be happy

I choose to be happy

Friday, October 14, 2011

My wish lists....

Hmm, ari ni saya nak share pasal wish list saya.... hahaha, mcm bdak2 je kan? Sape kata sy tak boleh ade wish list? Suka saya la kan... kan... kan... Panjang tak boleh nak ukur wish list ni, n ofkos so materialistic! Hahaha, who cares, let me VERANGAN sorang2... seb baik verangan tu free, tak yah bayar kan! Ops, kali ni wish list saya mmg duniawi ye, hehehe.... Ok, let's roll down with my list....


1.  Galaxy Tab or iPad ke....  Kirenye yg boleh internet on the go all the time :)  Oh Allah, pls make my wish comes true.. Amin.
x kisah la yg mana2 pun, but i prefer galaxy... ngeeeeeee

2.  Yg ni agak melampau sket la... FIESTA, really fall in love with "him".... jom babah, kite kire bajet, agak2 dpt tak ummi sambar ni next year??  
Saya nak kaler putih or grey, baru nampak mantap & sporty... hehehe... verangan pls :)

3.  sy juga nak kemra ni... bukan saya x de kamera tau, dslr lg (wah, eksennye!!)   Cume rase nak yg senang nak handle plak, dslr leceh la sket utk org2 yg x berape nak ambik tau pasal teknikal2 ni.... let babah yg guna dslr, n for me, i think yg ini sgt sesuaiii.... sesuai x?



4.  Nak belajar buat cupcakes yg cantik2 & sedap.... bukan stakat cc, tp sume jenis kek & pencuci mulut.  Mane tau 1 day boleh bukak bisnes... insyaallah.  Doakan saya ye :)



5.  Dan yg merah & garang rupenye kat bawah ni mmg sgt sy perlukan kalau nak capai impian sy yg ke 4 td, stuju tak dgn saya?? Say yess please.... hahahah....



Haa.... puas ati saya dpt share my wishes dgn korang sume... Mane la tau, kot2 ade yg bercdg nk bg hadiah kat saya ke, at least korang tau la kan what i wish for... heheheh.  Memang tak la kan.... Ok, sila layan la angan2 saya ni ye!

2 comments :

idasm said...

wah... wish list mmg best punya. ida pun ada wish list.. hehe.. ida doakan cepat2lah tercapai semua wish list pam ni yea.. amin...

pamela said...

hehehe.... malu pulok ke ida. amin. tq ida