I choose to be happy

I choose to be happy

Thursday, February 23, 2012

Dihargai....

ALHAMDULILLAH

Hanya ucapan syukur mampu diucapkan, terima kasih Ya Allah.  Sudah lebih 10 tahun rupenya saya berkhidmat di tmpt kerja saya skrg.  Lama kan? Ada yg tanya, tak nak cari keja lain ke? Tak nak cari tmpat yg lebih bagus ke?  Bagi saya, kenapa perlu saya cari keja lain,sedangkan saya dpt kepuasan di tmpt skrg. Saya dpt apa yg sya perlukan.  Seronok tau mengajar ni.  Boleh share experience, knowledge...  dan yg paling best, pegi mana2 pun, ramai yg kenal (of course ex-student la kan..)  Bangga bila melihat students berjaya...  

Eh, merepek ape plak ni? Saya sebenanye nak crite pasal seronoknya apabila dihargai.... eceli crite agak lama, x smpat nak hapdet (alasan standard.. hehehe....)  Hujung thn lepas majikan adakan majlis utk memberi penghargaan & token kpd staff yg telah mencurah bakti utk tmpoh melebihi 10 tahun... pendek kata, nak reward insan2 yg loyal la... saya la tu.... yeay!!!  Seronok weh! Nape seronok??? First, sbb leh melaram.... 2nd, seronok sbb dpt token... 3rd, both me & my hubby dpt tau, keriangan berganda :)  Alhamdulillah.... rezeki.  Setidak2nya token ini dpt motivate all the staff utk terus berkhidmat dgn ikhlas, jujur dan paling penting setia.  Cewah.... dah mcm bg motivational talk plak!  Chopp... chopp... x best la kalau crite je takde gamba kan.... Jom layan gamba sat...

me n hubby... x smpt cari baju yg matching :(

geng2 LOYAL... ahakss
Tahniah kpd saya.... Semoga saya terus setia di sini. :)


No comments :