I choose to be happy

I choose to be happy

Tuesday, November 25, 2014

Throwback #1 - Cooking Class

Wallaweh... dek kerna byk dah entri yg terkumpul tp tak uplod2, maka akan ade siri throwback-throwback la yea... maklum, tuan rumah ni kerajinannye level 118!! Superb punye rajinnnn nak menulih blog. Tu lee... org ade blog, kamu pun nak blog juge... udahnye?? Tp x pe la kan, dari takde... esok2 bile aku dh berenti keje, aku hapdet sehari doblas kali!!

Alkisah cooking class ni, aku nak announce ni yg aku bukan tak reti masak... Aii reti tauu!  Ni kes meneman my sis la ni.. dia mmg rajin bab2 pegi kelas nih! Kalu ikutkan aku mmg tk nak la, ye la... takat nak masak baked macaroni, aku terer dah... *puiii sgt!  Tp yg bestnye bile join kelas masak2 ni, dpt jumpe kawan baru, yg sememangnye sgt la berbeza spesis dgn kawan2 yg kita jumpe kat opis... seronok jgak geng dgn kakak2 n makcik2 yg kebanyakannya housewives, tp otak ligat bab2 bisnes nih... their courage tu mmg konfem aku kalah la... tabikk!  Lagi best, dpt grup yg happening... err.. ofkos la kakak aku segrup dgn aku... heheh..


Okey, yg dlm gamba atas ni my sis.. nmpak tak spek atas kpale tu?? Spek nak baca resepi... maklum la, dh 4 series, dpt award baru dah kann :)


Class kali ni ialah ciskek leleh... dan shg ari ni sekali pun AKU TAK PERNAH BUAT KEK NI!!! Tp my sis dah byk kali buat, siap boleh improvise lagi... yeay!! Clap..clap...clap...




Resepi kedua - makaroni bakar.  Haa, yg ni sblum gi class ni pon dh byak kali aku buat... kan aku dh kabo, aku terer buat mende alah ni :)
*sila muntah ijau*


#long.life.learning#

No comments :