I choose to be happy

I choose to be happy

Wednesday, January 8, 2014

Back to school.... part 2

Hamboi... siap ade part2 bagaii... biase la aku ni... overexcited sokmo bile anak2 start sekolah... aku mmg suke tlg bdak2 ni prepare stationeries. Yg paling disukai adalah membalut buku... hahaha... sukeeeee sgt...


Sampai yg Cik Kak Alissa punye pun aku sibuk tolong jgak. Walhal Cik Kak tu dah Form 1 weihh... over tau!!


Time table... as usual aku akan buat semula. N my big boy Afiq akan suruh ltak gamba dinosaur kat time table dia. Tiap taun mcm tu.... tp takpe... aku suke je buat mende2 merepek cm ni...  


Cop nama kat buku teks pun aku suke buat jugekk :P


Part paling suke... balut buku... smpai tgh mlm membalut ♥♥♥

Tu belum masuk part2 tgok pencil case diorang, sediakan beg, ajar Afiq boy cmne nak susun n jaga buku. 
Wahh... bestnye. Aku really enjoy dpt buat all those things sama2 dgn diorang... harap2 diorang pun enjoy la jgak...huhu... walopun kekadang tu kena pasrah je dengan taste ummi nye :)

No comments :