I choose to be happy

I choose to be happy

Wednesday, January 8, 2014

Nasi Arab in da haus...

My very festaim buat nasi arab nih. Dah lama tringin nak buat sebenanye... Tp dek kemalasan mengatasi keinginan, asik delay jek....
Tapiiiiiiiiiii... finally, tercapai gak hasrat murni aku nih. 

Aku guna rempah khabsa yg SIL bg. Dia pun beli kat mana ntah. 
Suspen gak nak masak nasi arab nih.. maklum la aku ni, asal masak nasi selain nasik putih, sure failed :( But not for this time hoccay... heheh



Taraa.... jadi nasik aku kali nih. Best2...


Ni adalah saladnya... hantam saje mengikut ape yg ade dlm fridge ketika itu... tp best. Fresh jek rase salad aku nih... hehehe

Owh, lauknya mane? Eceli aku masak lauk ayam.. tp bukan resepi arab la. Aku buat rosemary roasted chicken... juga tdak tertakluk khusus kpd mane2 resipi pun... aku just add in whatever left in the fridge... ala2 Jamie Oliver dah taraf aku ni kann.. hahah... overr!
Tp syg nya lupe nak snap pics... korang imagine je la rupe ayam tu ek...hihihi.




No comments :