I choose to be happy

I choose to be happy

Tuesday, March 6, 2012

Si jantung hati - part 2....

My Alissa Fadilah....

Masa kecik2, dlm 5-7 thn tu, ciri2nya ala2 ustazah gitew... Tp dah makin besar ni (now she's 10) dah mcm guru disiplin plak sy tgok... Makk aii, garang sungguh, especially kalau dengan adik dia, si gebuss Afiq Izzuddin.  Hehehe, menurun perangai "cikgu garang" ummi dia kot... maklum la, mase mengandung kan dia, sy mmg garang yg teramat dgn my students... smpai stdnt ade yg menggigil masuk kelas saya, hari2 study subjek saya jek... nak jumpa saya pun takut.. woww! Saya tak boleh nak imagine garangnye saya mase tu (student la cakap....).  Yg peliknya lpas bersalin tu, tak reti la plak saya nak buat garang mcm rimau tu, n smpai skrg seingat saya, say dah tak boleh jd segarang mcm time mengandung kan kakak tu... Eh, dah jauh no saya melencong ni :)  Jom belek album lama2.....






Suke sgt kalau bab2 posing2 ni... Anak sapa la??  Bdak girls school la kata kan :)


Ni jugak la budak yg selalu gaduh dgn saya...  budak ni jugak suke gossiping tau!! Apa2 pun, ni la harta saya n suami, tiada galang gantinya di dunia ni... Semoga Alissa Fadilah menjadi anak yang solehah dan berjaya mencapai impian hidupnya. Amin.

No comments :